hurt


kenapa hati aku sering disakiti? dengan org yg paling aku sayang pulak tu? apa lg yang ta kena ngan aku ni? selama ni aku ikut rentak dia, kemahuan dia. tp hati aku tetap disakiti. oh god. aku sgt sedih ngan apa yang jadi malam ni. aku da tade siapa² lg selain dia. tp nampakkah dia yg aku terasa? aku cemburu? aku sakit hati? aku sedih? aku kecik hati? dia ta pernah tahu macam mana aku sabar, aku tahan dan aku redha ngan semua ni. ya tuhan.. kau bukakan la pintu hati dia ya tuhan. supaya dia sedar apa yang dia buat ni telah menyebabkan hati org yg plg dia syg terluka. To my Dearest Puteh; i sangat² menghargai kehadiran u dalam hidup i. tp tlg la. i minta satu je dari u. tlg pkir dan buka minda u luas² yang i punya hati dan perasaan. selama ni aku tahan kejelesan aku, kemarahan aku, sbb aku ta na ada negatif thinking. tp bila aku pendam dan makin aku pendam. aku sndiri yg sakit. kenapa aku yg terima smua ni? kenapa? kenapa org lain bersuka ria? bertepuk tangan? dengan apa yg terjadi pada aku. aku da cukup suffer lalui semua ujian ni. bilakah semua ni akan berakhir?

1 comments:

akira @ Helmy said...

u bykkn la bersabar ae...semua tu pasti de dugaan...biar takdir yg tentukan...klu de jodoh xkan kemana..Tuhan Maha Adil U.....bersabar la ae...

Post a Comment