im waiting for my love.

aku rasa hepy today. sbb esok aku akan jumpa cinta aku. ya tuhanku. aku mohon padamu supaya mudahkan perjalanan dia. aku yakin dia akn dtg pada aku. aku sgt² sygkan dia. kebahagian yg selama ini aku idamkan aku menjadi nyata. aku terasa aku la org yang akan plg bhagia dalam dunia ni. hahaha. kadang² kita tak sedar masa tu berjalan dengan terlalu pantas tanpa kita sedari ia pun da berlalu. hari berganti hari. bulan berganti bulan. tahun berganti tahun. hanya kau tetap dihati aku. walau berbagai dugaan dtg menimpa. aku tetap setia menunggu kau. sbb aku tahu cinta aku hanya untuk kau. walaupun kau jauh skg dimata aku. hanya berapa jam yg akan menemukan kita. ill promise u. i will always beside u always waiting for u and love u till my life ends. walau ape pun terjadi antara kita berdua. hanya kau. hanya kau seorang ;) i will always waiting LOVE from you.

1 comments:

Syarafina Hamidun said...

elop, still remember me??

Post a Comment